Keresés

Menü

10 egyszerű marketing trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét

Marketing Professzorok
SMM

10 egyszerű trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét

2014.12.30.

10 egyszerű marketing trükk, amellyel növelheted vállalatod Facebook oldalának sikerét
Te is látod, érzed, a Facebook marketing egyre nehezebb, de jó ha tudod, még mindig az egyik  legjobb marketing eszköz! 1,5 milliós rajongó táborunk tapasztalatai alapján elmondjuk, mi vezet a sikerhez! 
 

A Facebook rendszerén belül több, mint 30 millió vállalat is szerepel, ha csak a magyar piacot nézzük, akkor százezres nagyságrendről beszélhetünk. A legfonotsabb kérdés számodra tehát, hogy hogyan fogsz Te kitűnni ezekből? Hogyan szerezhetsz rajongókat, és hogyan jutsz el az első követőtől az ezredikig, méghozzá költséghatékonyan?
 
Mindig elmondjuk, a Facebook marketing csak egy része, de az egyik legfontosabb része egy cég marketing és PR stratégiájának. Több, mint 200 vállalatnál alakítottunk ki olyan marketing és/vagy PR stratégiát, melynek egyik központi eleme a Facebook volt.  Ezen tapasztalatok alapján most 10 olyan technikát gyűjtöttünk össze neked, amellyel te magad is elősegítheted Facebook oldalad növekedését, és a rajongók szerzését.
 

1. A Facebook oldalad legyen ott mindenhol!

Ha már felépítetted a céged Facebook oldalát, és találtál számára egy tökéletes URL címet (pl.: https://www.facebook.com/marketing.adviser ), még nem végeztél. Kezdd el promotálni az oldalt: minden már futó közösségi portálon, a weboldaladon, vagy akár nyomtatott formában névjegykártyákon, kiadványokon. Hívd fel az emberek figyelmét: Rajta vagyok a Facebook-on is!
 

2. Elemezd a Facebook hirdetéseid eredményeit, tanulj belőlük!

Az admin oldalon a Facebook-on a hirdetéseid elemzéseit is lekérheted. Ez nagyon hasznos, hiszen tudnod kell, hogy mi az ami valóban működött és hatékony volt, és mi az, ami kevésbé érte meg az erőfeszítéseket és a pénzbefektetést. Fordíts időt az elemzésre, és építsd be marketing kommunikációdba a tapasztalataidat! 
 

3. Legyen Facebook „Like” gombod mindenhol, ahol csak van rá lehetőség

Nem kell profi programozónak lenned, hogy az oldaladon elhelyezz Like gombokat. És az oldalad látogatója nagy valószínűséggel a Facebook több millió felhasználója közül való lesz, így ha tálcán kínálod a Like-olás lehetőségét számára, nagyobb eséllyel lesz a rajongód, mintha külön rád kéne keresnie. Tehát MINDENHOL legyen LIKE gomb! 
 

 

Végeztesd el céged  marketing stratégiájának elemzését velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő internet marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Kérd ajánlatunkat itt! 

 

4. Szinkronizáld a csatornáid

Minden közösségi média platformodat köss egybe: ha posztolsz egy képet Instagrammon, az jelenjen meg automatikusan a Facebook oldaladon is, ahogy a Google Pluson is. Ezzel életben tarthatod minden oldaladat úgy, hogy időt takarítasz meg magadnak – és segít kialakítani, hogy minden oldaladon látszódjon az arculat, amelyet kialakítottál.
 

5. A rajongóid érezzék magukat fontosnak, hiszen kiemelt bánásmódot érdemelnek!

Adj valamit azok számára, akik Like-olnak téged. Ez nagyon jó taktika, hiszen így nekik is megéri rányomni arra a bizonyos gombra, és követni téged… 
 

6. Keresztmarketing a Facebook-on is!

Találj olyan vállalatokat, akiknek a termékei vagy szolgáltatásai kiegészítik a tiédet – és vica versa. A keresztmarketing a Facebook-on is működik: így az ő rajongóihoz is eljuttathatod az üzeneted, ahogy ő is használhatja az általad szerzett közönséget – így mindenki jól jár. 
 

7. Saját alkalmazás? Igen!

Kb 20 millió ember használja a Facebook-ot mobilon is, így az applikációk népszerűsége egyre csak nő. A kisvállalatok számára is elérhető már a lehetőség, amelyet érdemes kihasználni: jutányos áron készíttethetsz magadnak applikációt, ami növeli majd sikerességed.
 

8. Beszélj velük, beszélj hozzájuk.

A Facebook kiváló kommunikációs felület, amelyet érdemes is kihasználni. Kommunikálj a rajongóiddal, és tegyél közzé olyan információkat, amelyet az emberek tovább akarnak majd adni. Ez a legjobb módszer, hiszen így az üzeneted vírusként terjed majd az emberek között!
 

9. Légy szakértő forrás – a tartalommarketing mindent visz! 

A tartalommarketing napjaink egyik leghatásosabb marketing eszköze, amelyet a vállalatok előszeretettel használnak, hiszen nagyon hatékony. Ha szakértő cikkeket, publikációkat osztasz meg Facebook oldaladon, az rengeteg lehetőséget tartogat számodra! Posztolj napi legalább 5x valamilyen érdekes és releváns tartalmat, hogy a rajongók életébe beépülve tudj terjeszkedni. 
 

10. Használd a személyes profilod is

Biztos te is találkoztál már azzal, mikor valaki meghív, hogy kedveld az oldalát. Ezt te is megteheted, de még jobb, ha minden alkalmazottad megteszi ezt neked. 
Ezen felül vállalatod posztjait, képeit érdemes megosztanod saját oldaladdal is, ahogy sokkal nagyobb arányban kapsz majd Like-okat és megosztásokat!
 

Szerző: Máté Balázs, marketing tanácsadó

címkék: SMM
Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

Instagram marketing - Így használhatod üzleti célokra az Instagramot

2017-04-05

Az Instagram nem csak a magukat szépnek képzelő lányok selfieiről szól, marketing eszközként is kiváló, ha tudod, hogyan cégesen kell kezelni. Megmutatjuk!  

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-02-18

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!